Všeobecné výhody elektronickej fakturácie sú teraz dobre známe: prijímanie a spracovanie faktúr je oveľa efektívnejšie, rýchlejšie a nákladovo výhodnejšie. Existuje však oveľa viac výhod, ktoré môže elektronická fakturácia priniesť aj vašej firme.
Ak sa pozrieme na všetky konkrétne výhody, rýchlo vidíme vplyv elektronickej fakturácie a čo môže urobiť pre vašu administratívu.
Menej papiera, viac času pre vás
V prvom rade je potrebného oveľa menej papierovania. Eliminácia papierových faktúr nielenže znižuje množstvo papierovania, s ktorým sa musíte vysporiadať, ale tiež je celý proces plynulejší. Automatizácia je zabudovaná do procesov elektronickej fakturácie, takže je potrebné menej manuálnych zásahov.
Ľudia robia chyby
Pri manuálnom spracovaní faktúr na papieri alebo vo formáte PDF je väčšia pravdepodobnosť chýb. Jedno nesprávne napísané číslo alebo jeden riadok faktúry vynechaný. Procesy elektronickej fakturácie predchádzajú písomným alebo čítacím chybám, nesprávnym interpretáciám a výrazne znižujú chyby.
Rýchlejšie platby
Elektronická fakturácia je presnejšia a jej spracovanie vyžaduje menej krokov. To znižuje riziko chýb. To tiež znamená, že administratívny proces je oveľa efektívnejší. Konkrétna analýza údajov na našej vlastnej platforme Banqup pre elektronickú fakturáciu ukazuje, že platby faktúr sú vykonané až o 7 dní rýchlejšie.
Ak pridáte tlačidlo na platbu do procesu, čo je praktická funkcia jedinečná pre elektronickú fakturáciu, uvidíte, že mnohé faktúry sú zaplatené v deň prijatia. Aj keď nie sú zaplatené okamžite, elektronická fakturácia vám poskytuje jasný prehľad o tom, kto si faktúru otvoril.
Všetky tieto výhody znamenajú, že elektronická faktúra je čoraz populárnejšia, zatiaľ čo staromódna papierová faktúra pomaly, ale isto klesá. Presvedčili ste sa?
Chcete vedieť, ako môžete optimalizovať svoju elektronickú fakturáciu s Banqup? Prečítajte si všetko o tom na našej webovej stránke! Kontaktujte nás a prediskutujte riešenie Banqup pre váš podnik.