Zistite, čo o ostatní zákazníci chceli vedieť o Banqup.
Banqup je najjednoduchší a najchytrejší nástroj na digitalizáciu procesov. Banqup zjednodušuje administratívne a finančné procesy tým, že poskytuje podnikom možnosť spravovať všetku svoju administratívu, fakturáciu a platby len na jednej digitálnej platforme. S Banqup trávia firmy menej času správou a fakturáciou a viac času na to, aby ich podnikanie prosperovalo.
Banqup je určený pre SME, malé podniky, samostatne zárobkovo činné osoby a nezávislých podnikateľov. S Banqup sa tieto typy podnikov už nemusia starať o papierové finančné dokumenty a môžu ľahko prejsť na digitálnu spravovanie dokumentov. Banqup je jednoduché a inteligentné riešenie, ktoré šetrí podnikom čas tým, že poskytuje účinné nástroje na spravovanie administrátorských a finančných procesov na jednom digitálnom mieste.
Navyše, so schopnosťou poskytnúť svojmu účtovníkovi prístup k Vašim finančným dokumentom, môžete mať istotu, že Váš účtovník má všetky informácie, ktoré potrebuje na spravovanie Vašich daňových priznaní.
Banqup znamená mať k dispozícii nástroje na spravovanie administrátorských a finančných úkonov prostredníctvom jedného digitálneho riešenia.
Podniky už nebudú potrebovať papier a fyzické dokumenty a už nebudú musieť zadávať údaje a spravovať svoje financie na viacerých miestach. Banqup poskytuje jasný prehľad o všetkých prichádzajúcich a odchádzajúcich financiách, čo znamená, že menej času sa venuje konsolidácii financií a viac času sa venuje tomu, aby vaše podnikanie prosperovalo.
Taktiež s platobnými funkciami, Vaše faktúry budú mať platobné tlačidlo, aby ste dostávali platby ešte rýchlejšie.
Jednoducho pošlite svoje faktúry, účtenky a finančné dokumenty na svoju platformu Banqup. Buď e-mailom, drag & drop alebo fotografovaním na smartfóne. Viac informácií o rôznych spôsoboch nahrávania nájdete na našom blogu.
Banqup technológia OCR (optické rozpoznávanie znakov) konvertuje text a údaje vo vašich finančných dokumentoch na digitálne súbory. To nielenže výrazne znižuje manuálne zadávanie údajov, ale znamená to, že váš dokument sa stane digitálnym. Poskytnite svojmu účtovníkovi prístup k Vašim digitálnym dokumentom a zaplaťte ich prostredníctvom platformy Banqup.
Vôbec nie! Banqup je jednoduché riešenie na nastavenie a používanie, ideálne pre podniky, ktoré majú rozsiahle alebo žiadne znalosti o digitálnej správe. Pozrite si našich sprievodcov podpory, videá a blogy, kde nájdete ďalšiu podporu.
Pomocou Banqupu je jednoduché zdieľať svoje dokumenty so svojím účtovníkom. Môžete si vybrať, či svojmu účtovníkovi poskytnete prístup ku všetkým svojim dokumentom a finančným informáciám, alebo si môžete vybrať ku ktorým dokumentom bude mať prístup.
Registrácia do Banqupu je jednoduchá. Pozrite sa na nášho sprievodcu pre začiatočníkov, kde nájdete podrobný postup, ako sa zaregistrovať do Banqupu.
Existuje mnoho spôsobov, ako sa dostať k zákazníckej podpore Banqup. Na našej podpore môžete buď poslať e-mail, telefonicky alebo vyplniť dopytový formulár. Pozrite sa na stránku podpory, kde nájdete všetky svoje možnosti.
Pozrite sa na ďalšie spôsoby, ako môže vaša firma alebo účtovná firma získať extra podporu Banqup.
Transformujte svoje fakturačné a fakturačné procesy okamžite pomocou Banqup.