Zabezpečte úkony Vašej firmy alebo Vašich zákazníkov. Vytvárajte vyhovujúce a pohodlné spôsoby práce.
Povinné náležitosti elektronickej fakturácie sa rýchlo a často menia. Vy, ako účtovník, ste najlepšia osoba, ktorá môže Vašim klientom pomôcť sa vyznať v zmenách a dodržiavali zmeny.
Zabezpečte Vašim klientom, aby ich finančné dokumenty a faktúry boli odosielané a prijímané bezpečne, bez akýchkoľvek ťažkostí.
Banqup poskytuje ľahký prechod na elektronické fakturovanie. Vytvára jednoduchý fakturačný proces pre Vašich zákazníkov, ale aj zabezpečí súlad s lokálnymi daňami a reguláciami, týkajúce sa elektronickej fakturácie.
Banqup je prepojený s daňovými reguláciami príslušných krajín prostredníctvom medzinárodných sietí. Týmto spôsobom dokáže monitorovať akékoľvek zmeny. Banqup Váš bude informovať ohľadne akýchkoľvek zmien.
Súlady s reguláciami krajín
Pripojte sa k medzinárodným sieťam, napríklad Peppol
Automaticky archivujte všetky faktúry Vašich zákazníkov – minimálne 10 rokov
Budete profitovať z jednoduchého, automatického procesu elektronického fakturovania
Výmena dôležitých finančných dokumentov je cez Banqup jednoduchá. Vytvorte digitálne dokumenty v Banqup platforme, konvertujte/importujte naskenované dokumenty do digitálnej podoby.
Dvojstupňové chránené prihlasovanie pre Vás a Vašich zákazníkov
Sledujte prijaté faktúry, otvorenia, prezerania faktúr a platby
Bezpečný archív dokumentov, pre Vás aj pre Vašich zákazníkov
Začnite pracovať s dôveryhodným, bezpečným systémom, ktorý myslí v prvom rade na Vás a Vašich zákazníkov.