Váš Banqup Console vytvára jedno jednoduché digitálne prepojenie medzi Vami a Vašimi zákazníkmi.
Banqup Console je navrhnutý špeciálne pre Vás. Pre účtovníkov vytvára digitálne prepojenie medzi firmami a ich zákazníkmi.
Ako to funguje?
Je to jednoduché. Vaša Banqup Console Vám ponúka prehľad o zákazníkoch. Máte možnosť nahliadnuť do dát Vašich zákazníkov, prezerať ich faktúry, dokumentáciu a platby veľmi jednoducho.
Pozrite si ukážku Banqup Console.
Jeden nástroj pre Vašich zákazníkov na manažovanie ich platieb, fakturáciu a účtovanie. Stačí jediný nástroj na vytvorenie digitálneho prepojenia.
Jedno digitálne prepojenie medzi Vami a Vašimi zákazníkmi.
Jednoduché na používanie, eliminuje papier a manuálne práce pre všetkých.
Umožňuje prístup kedykoľvek k dokumentom, faktúram a vyúčtovaniam Vašich zákazníkov.
Zorganizujte si prácu s Vaším Banqup Console. Banqup poskytuje funkcie na zadávanie úloh a manažovanie zákazníkov.
Pozvite zákazníkov a začnite spolu pracovať v Banqup.
Integrujte zákaznícke dáta do funkčného ERP alebo účtovného systému.
Vyberte, kto z vašich zamestnancov môže sledovať akých zákazníkov.
Tieto pracovné postupy sú vytvárané s ohľadom na účtovníkov. Pomáhajú ušetriť čas a lepšie rozvrhnúť pracovnú záťaž.
Žiadne manuálne zadávanie dát, prehľadný prístup k dokumentom, OCR technológia.
Vymieňajte dokumenty bezpečne a včas pomocou Banqup’s Doc Center.
Využívajte Váš cenný čas poskytovaním finančného poradenstva Vašim zákazníkom. Teraz aj pomocou Banqup.
Jednoducho sledujte finančné zákaznícke trendy.
Poskytnite Vašim zákazníkom finančné poradenstvo, ktoré potrebujú.
Využite Váš drahocenný čas tam, kde je najviac potrebný.
Bultijnck & De Smedt
Začnite profitovať z digitálnych procesov už dnes. Pozvite Vašich zákazníkov na okamžitú spoluprácu.